ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ

 

⚠️ВАЖЛИВО! Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» скло (дзеркало), нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником) належної якості не підлягають обміну (поверненню). Якщо дзеркало пошкоджено після прибуття, ми переробимо ваше замовлення без будь-яких витрат.

Повернення протягом 14 днів.

На сайті brein.com.ua ми хочемо зробити ваш досвід покупок якомога приємнішим. У вас є 14 днів з моменту отримання ваших товарів, щоб вирішити, чи хочете ви їх зберігати. Якщо протягом цього часу ви передумаєте і хотіли б повернути його, вам потрібно буде надіслати електронною поштою office@brein.com.ua з детальною інформацією про причину вашого повернення. Після санкціонування повернення вам буде надано ідентифікатор повернення, і ви повинні будете повернути нам товари за свій рахунок. Будь ласка, переконайтеся, що у вас є підтвердження покупки, оскільки це потрібно для завершення повернення.  

Зверніть увагу!  ми можемо запропонувати повне відшкодування лише за товари, які не були  у використанні.

Для того, щоб отримати право на повернення коштів за будь-які дефекти, ми просимо повернути всі предмети у невикористаному вигляді та в хорошому стані, що підлягає повторній продажу, включаючи оригінальну упаковку, кріплення та документацію.

Після того, як товар (и) повернеться до нас і пройде перевірку якості, ми повернемо вам відшкодування протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару. Зверніть увагу, що повернення коштів буде повернено до початкового способу оплати протягом 3-7 робочих днів.

 

При отриманні товару одержувач несе відповідальність за ретельну перевірку товарів на наявність пошкоджень. Якщо під час транспортування деталь або упаковка були пошкоджені, зауважте це на пакунку, зробіть кілька фотографій та зв’яжіться з службою підтримки клієнтів Brein Mirrors за телефоном +380978964946 або  електронною поштою office@brein.com.ua протягом 48 годин.

Якщо в процесі використання,  вами виявлено несправності, ви повинні зв’язатися з службою підтримки клієнтів Brein Mirrors, щоб організувати повернення коштів або заміну товару. Після повернення товару до нашого складу ми перевіримо товар, щоб побачити, в чому полягає несправність, і надамо вам повернення коштів (мінус витрати на доставку), якщо це необхідно.

Скасування замовлення.

Ми розуміємо, що іноді може виникнути проблема з обраними вами товарами, і ви можете скасувати своє замовлення. Якщо це так, будь ласка, зв’яжіться з нами якомога швидше, щоб повідомити, що ви бажаєте скасувати своє замовлення. Якщо замовлення вже було оброблено та відправлено, відповідальність за повернення замовлення буде нести отримувач. У цьому випадку замовник несе відповідальність за повернення поштових витрат і повинен переконатись, що повернуті товари перебувають у повному перепродаженому стані без будь-яких знаків та пошкоджень.

Політика повернення. (Будь ласка, дотримуйтесь процедури повернення)

  • - Тільки товари в оригінальній упаковці, що підлягають перепродажу, будуть враховуватися для повернення

  • - Спеціальні замовлення не можна повернути (товари під замовлення, за індивідуальними розмірами  характеристикою та комплектацією)

  • - Ми не приймаємо повернення будь-яких витратних матеріалів (клеїв, затирки, силіконів тощо)

  • - Повернення буде прийнято лише протягом 14 днів з дати доставки

  • - Запити на повернення будуть оброблятися лише через нашу онлайн-форму для повернення.

Процес повернення.

Як повернути замовлення:

1) Попросіть про повернення через нашу онлайн-форму для повернення внизу цієї сторінки (Це єдиний спосіб подати запит на повернення)

2) Після того, як ваше повернення буде оброблено, з вами зв’яжеться служба обслуговування клієнтів Brein Mirrors, щоб проконсультувати чи відхилити ваш запит на повернення.

3) Затверджена декларація буде видана з приміткою RAN (Номер затвердження повернення), і вона буде надана вам у форматі для друку, який буде доданий до вашого товару для повернення. (Будь-який товар, повернутий без RAN, буде відхилений)

4) Усі предмети повинні бути в оригінальній не пошкодженій упаковці та придатні для перепродажу; будь-які повернені предмети, які не відповідають вимогам, будуть відхилені. Ви несете відповідальність за повернення речей у справному стані та забезпечення їх належної упаковки, щоб уникнути пошкодження при транспортуванні. 

5) Повернути товари можна лише за адресою, вказаною в примітці RAN, будь ласка, не намагайтеся повертати товари у виставкові зали, оскільки вони будуть відхилені.

6) Щойно ми отримаємо ваше повернення, його перевірить наш відділ повернень, який ініціює процес повернення коштів. Зверніть увагу, що цей процес займе 3-7 робочих днів з дати отримання вашого товару.

Для отримання додаткової інформації зв’яжіться з нами office@brein.com.ua

back to top